BANCUL ZILEI – Recepționera fără inhibiții și pacienții cu probleme delicate

BANCUL ZILEI - Recepționera fără inhibiții și pacienții cu probleme delicate

Nimic nu e mai jenant că atunci când te duci la doctor și receptionista te întreabă care e problema pt care ai venit, într-o camera plina de pacienți, și când nu e sigura că a înțeles repeta cu o voce puternica „Crezi sau ești sigur că ai hemoroizi?”

Așadar, un bătrânel de 86 de ani intra în cabinetul superaglomerat al unui doctor, și recepționeră îl întâmpină:
– Buna ziua, domnule, care e problema care vă aduce azi aici?
– Am o problema cu p..a, raspunde el.

Recepționeră, iritata, se rățoiește la el:
– Nu e frumos să vorbiți așa într-o camera plina de oameni
– De ce? M-ați întrebat care e problema și v-am răspuns
– Ați făcut oamenii să se simță jenați, explica receptionista. Ar fi trebuit să spuneți că aveți o problema la ureche, și când erați singur cu medicul i-ați fi explicat problema dumneavoastră.
– Atunci nu ar trebui să puneți întrebări al căror răspuns ar putea pune pe cineva într-o situație jenanta, și cu astea bătrânelul ieși din cabinet. Așteptă câteva minute și apoi intra din nou.

Receptionista, zâmbind trufașă și bucuroasa că l-a învățat o lecție, îl poftește
– Buna ziua, poftiți
– Am o problema cu urechea…

Recepționeră da din cap aprobator, zâmbind victorioasa.
– Și care ar fi problema cu urechea dumneavoastră?
– Nu se mai pisa cum trebuie …

Foto pixabay.com

Citește și:

Un tip se duce la preot, să se spovedească

Conversații obscene pe noptieră

Partide fierbinți cu un străin viril

Mai multe din Bancuri