Bărbatul până în 20 de ani; Avion de hârtie. Numai zboruri rapide, de scurta distanta și foarte scurta distanta.
De la 20 la 30 de ani. Avion de vânătoare. Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână. Ataca orice obiectiv. Capabil să execute diferite misiuni chiar când acestea sunt la un interval scurt de timp.
De la 30 la 40 de ani: Aeronava comerciala. Menține orare regulate, destinații destul de cunoscute și de rutina. Zborurile sunt întotdeauna la ora prevăzută, dar mai necesita mutari și adaptări care irita clienții.
De la 40 la 50 de ani. Aeronava comerciala ptr zboruri internaționale. Funcționează la ore de lux. Destinații de înalt nivel de rare abateri. Clientela sosește cu mari speranțe, la sfârșit iese obosita, dar satisfăcută.
De la 50 la 60 de ani. Aeronava cargo: Pregătiri intense și multa munca înainte de decolare. Odată în aer, manevrează lent și oferă puțin confort în timpul zborului. Clientela este compusa în majoritate din valize și tot felul de vechituri.
De la 60 la 70 de ani: Deltaplan. Necesita conditii externe excepționale ptr a-și lua zborul, de o munca teribila ptr a decola, iar după aceea evita manevre bruște ptr că să nu cada înainte de timp. După aterizare, demontează și strânge tot echipamentul.
De la 70 la 80 de ani. Planor. Zboară uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat. odată ajuns la sol are nevoie de ajutor ptr a ajunge la hangar.
După 80 de ani: Aeromodel.
Foto pixabay.com